Styczeń w Moodo to nie tylko podsumowanie dobrze zakończonego roku z prawie 40%-towym wzrostem ale również ambitne plany na obecny – w tym planowany wzrost sieci sprzedaży franczyzowej i dynamiczny rozwój pozostałych kanałów dystrybucji.
Marka Moodo w kanale detalicznym wypracowała w styczniu 2018 ok 3 mln obrotu netto osiągając wzrost o 38% większy r/r poprawiając jednocześnie marżę % na towarze.
Wzrost marży został osiągnięty dzięki realizowanej polityce wprowadzania nowych kolekcji przejściowych w okresie wyprzedaży oraz pozytywnemu wpływowi kursu dolara przy zachowaniu pozytywnych tendencji wzrostowych z ostatniego roku.
Sklep internetowy moodo.pl w styczniu kontynuuje od wielu miesięcy najbardziej dynamiczny rozwój wśród kanałów dystrybucji marki Moodo. Marka planuje w 2018 dalszy aktywny rozwój i wzmocnioną aktywizację we wszystkich kanałach sprzedaży jak również rozbudowę sieci franczyzowej. Na pierwszy kwartał zaplanowano blisko 10 otwarć nowych punktów sprzedaży.