Adres

Kartuska 418b 8

80-125 Gdańsk

Współpraca franczyzowa

tel. +48 664 486 190,

e-mail: aleksander.dubowski@moodo.pl

Biuro

tel. +48 664 486 190,

e-mail: biuro@moodo.pl

Moodo w liczbach

Początki marki Moodo sięgają roku 2006. Właściciele marki działając w branży odzieżowej od początku lat 90-tych, podjęli decyzję o wprowadzeniu Moodo na rynek odzieżowy Od 12 lat Moodo rozwija się bardzo dynamicznie.

Obecnie posiada sieć 130 sklepów franczyzowych i własnych, e-sklep dla klientów indywidualnych oraz ponad 200-tu odbiorców hurtowych w Polsce, Czechach i na Słowacji. Moodo eksportuje kolekcje do Ukrainy, Białorusi i Rosji.

KOLEKCJE TWORZYMY Z MYŚLĄ O NASZYCH KLIENTKACH I ICH
REALNYCH POTRZEBACH.

Misja

Moodo - historycznie skierowane do nastolatek - na przestrzeni ostatnich kilku lat zdecydowanie „dojrzało”. Wzrastająca konkurencja w Polsce oraz zmieniające się potrzeby Klientek stały się przyczyną decyzji o zmianie strategii, a tym samym zbudowaniu na nowo brand persony i esencji marki Moodo. Dziś marka wychodzi naprzeciw potrzebom kobiet, które cenią możliwość wyboru swojego stylu między komfortowym casual’em a nieco bardziej awangardowym „fashion” szukając jakości w dobrej cenie. Strategia marketingowa marki oraz kolekcji została skonsolidowana wokół hasła „everyday fashion & classic” odzwierciedlającego charakter Moodo i jego misję -  by ubierać kobiety na każdą okazję dokładnie wsłuchując się w ich potrzeby.

Wizja

Plany Moodo na przyszłość to nadal dynamiczny rozwój poprzez otwieranie nowych lokalizacji w całej Polsce. Wzrost organiczny sklepów na pewno zapewnią atrakcyjne kolekcje,  profesjonalne zarzadzanie towarem, opieka i szkolenia zespołów sklepów nadzorowane przez Kierowników Regionalnych. Marka planuje wzmacniać wizerunek poprzez aktywną obecność w mediach – zarówno komercyjnych jak i społecznościowych, zwiększać dotarcie do Klientek poprzez omnichannel, eventy wizerunkowe,  profesjonalne materiały POS i witryny sklepów planując strategiczne i spójne zarządzanie marketingowe dla całej sieci.

Zarządzanie

To, co wyróżnia Moodo na rynku retail w segmencie mody to strategia biznesowa oparta na  rozwoju głównie poprzez franczyzę. Kanałem wspierającym, gdzie generowane są największe wzrosty jest e-commerce przynoszący od kilku lat 60-70% dynamikę wzrostów sprzedaży. Logistyce towarów zaś sprzyja magazyn wysokiego składowania.
Moodo to przede wszystkim ludzie. Wszystkie elementy strategii marki nie złożyłyby się w spójną całość bez zaangażowania zespołu pracowników w centrali i w terenie.  Struktura organizacyjna z silnym działem projektowo-kupieckim, działem alokacji, planowania, merchandising’u, marketingu, czy logistyki każdego dnia pracują by budować silną i konkurencyjną markę – markę dla której człowiek: Klient, Pracownik, Partner Biznesowy jest kluczowy.