Moodo zamknęło pierwszy kwartał z 7-mioma nowymi sklepami, które rozszerzyły sieć sprzedaży marki. Najbliższe miesiące to plan na kolejne punkty – zarówno stacjonarne jak i sezonowe. Jak pokazują wyniki dynamika sprzedaży rok do roku rośnie co pozwala marce i jej partnerom biznesowym optymistycznie patrzeć w handlową przyszłość.
„W I kwartale 2018 roku marka Moodo w kanale detalicznym wypracowała 9.313 mln obrotu. Oznacza to wzrost r/r ok 26%.” – mówi Wojciech Kalejta, Dyrektor Zarządzający Moodo. „To pozwala zarówno nam jak i naszym Partnerom Biznesowym optymistycznie patrzeć w handlową przyszłość” – dodaje. Najbardziej dynamiczną częścią firmy był e-commerce który na koniec pierwszego kwartału potroił ubiegłoroczne obroty.
Wzrosty na początku roku zrealizowano dzięki otwarciu 7 sklepów oraz wzroście LFL na poziomie 4% (mimo negatywnego wpływu miesiąca marca ze względu na niesprzyjająca aurę). Nowe lokalizacje marki to 4 sklepy w centrach handlowych w Otwocku, Ostródzie, Krośnie i Świnoujściu oraz poza galeriami: Kłodzko, Lwówek Śląski i Hrubieszów.
W kolejnych miesiącach firma zapowiada dalszy rozwój stacjonarnej sieci sprzedaży oraz uruchomienie sezonowych sklepów letnich w miejscowościach takich jak m.in. Rewal i Ustronie Morskie.