Marka Moodo zarówno drugi kwartał jak i całe pierwsze półrocze zamknęła na dużym plusie. Nowe otwarcia zaowocowały wzrostami obrotów. Niezmiennie w siłę rośnie również kanał e-commerce. Oba kanały pozwalają prognozować dalszą realizację planu biznesowego marki.
W drugim kwartale 2018-go roku marka Moodo w kanale detalicznym wypracowała 13,4 mln pln obrotu, co oznacza to wzrost r/r ok 18 %. Rośnie również kanał e-commerce, który w drugim kwartale wzrósł o 56% w stosunku do ubiegłego roku i niemal dwukrotnie w skali całego półrocza.
„Wzrosty w drugim kwartale to efekt przede wszystkim nowych otwarć. Dzięki 6-ciu nowym sklepom oraz poprzez wzrost LFL na poziomie 11% zrealizowaliśmy założone cele biznesowe” – komentuje Wojciech Kalejta, Dyrektor Zarządzający. „Nowe salony marki to powstały w centrum handlowym w Ciechanowie oraz przy ulicach handlowych w pięciu nowych miejscowościach” – dodaje. W tym okresie firma uruchomiła pięć sklepów sezonowych (letnich) w miejscowościach wypoczynkowych takich jak Krynica Morska , Rewal, Ustronie Morskie, Okuninka, Mikołajki.
Po dwóch kwartałach pierwszego półrocza Moodo wypracowało w kanale detalicznym 22,7 mln pln obrotu osiągając wzrost r/r ok 21 %. Sumarycznie brand otworzył sklepy stacjonarne w 18-tu nowych lokalizacjach (w tym sklepy sezonowe) uzyskując 12%-owy LFL. Spółka planuje kontynuować trend wzrostowy w drugim półroczu.