W III-im kwartale 2018-go roku marka Moodo w kanale detalicznym wypracowała 12,9 pln obrotu realizując plan. W trzecim kwartale wypracowano wzrost r/r ok 16 %. Imponująco rośnie również kanał e-commerce, który wzrósł w tym okresie o 100% w stosunku do ubiegłego roku.
Wzrosty osiągnięto miedzy innymi dzięki kolejnym otwarciom nowych sklepów. W tym okresie sieć wzrosła o 5 nowych salonów - 1 salon w centrum handlowym w Bielawie oraz 4 sklepy zlokalizowane przy ulicach handlowych. W III-im kwartale sklepy Moodo w Augustowie i Chodzieży zyskały nowy store concept a na wynik przełożyły się również działające jeszcze formaty sezonowe w miejscowościach wypoczynkowych takich jak Krynica Morska , Rewal, Ustronie Morskie, Okuninka, Mikołajki.
W kolejnych miesiącach firma zapowiada dalszy ambitny rozwój stacjonarnej sieci sprzedaży. W trakcie projektowania i budowy jest obecnie 7 nowych lokalizacji Moodo. Dodatkowo do końca roku liftingi i relokacje obejmą kolejne 2 sklepy w Głownie i Płońsku.
Ostatni kwartał w Moodo jest najważniejszym w roku 2018-tym - zarówno pod kątem planu jak i zaplanowanych akcji. Przygotowaliśmy naszym klientkom atrakcyjną kolekcję zimową, którą już dziś można obejrzeć w sklepach stacjonarnych oraz online. Planujemy również, jak co roku ciekawe akcje wspierające sprzedaż w okresie Black Friday i z okazji Świąt Bożego Narodzenia