Adres

Kartuska 418b 8

80-125 Gdańsk

Współpraca franczyzowa

tel. +48 664 486 190,

e-mail: aleksander.dubowski@moodo.pl

Biuro

tel. +48 664 486 190,

e-mail: biuro@moodo.pl

02.02.2021

Podsumowanie roku 2020

Podsumowanie roku 2020

Na całej branży odzieżowej, a więc i na  Moodo mocno odbiły się skutki pandemii COVID19. Negatywnie zadziałały zamknięcia galerii handlowych, zmniejszenie odwiedzin punktów handlowych. Jako plus można tylko wymienić zwiększone zakupy w kanale ecommerce. W minionym roku otworzyliśmy 26 nowych salonów, z czego jesteśmy bardzo dumni. Zanotowaliśmy 14% spadku obrotów w kanale detalicznym który był oczywiście skutkiem pandemii COVID19. Jak w całej branży odzieżowej sprzedaż przeniosła się do internetu. Udział w sprzedaży kanału e-commerce Moodo wzrósł z 10% do 18% w roku 2020.


Rozwój wsparcia sprzedaży

 

W trudnym roku 2020 udało nam się z sukcesem przeprowadzić drugie w historii firmy „Dni Otwarte” dla nowych franczyzobiorców. Spotkanie biznesowe dla nowych partnerów przeprowadziliśmy 10 września w hotelu pod Łodzią. Frekwencja dopisała. Spotkanie to zaowocowało nowymi kontaktami oraz kilkoma nowymi sklepami Moodo otwartymi jesienią i zimą 2020.


Plany na 2021


W roku 2021-szym życzylibyśmy sobie stopniowego powrotu do normalności. Stawiamy na wzmacnianie określonych obszarów strategicznych – rozwój sieci, nowe projekty z obszaru komunikacji, wsparcie szkoleniowe, dalsze wzmacnianie logistyki. Te i inne działania mają nade wszystko pozwolić na płynną realizację planu sprzedaży. Cele te uda się zrealizować pod warunkiem coraz mniejszego wpływu obostrzeń w handlu na nasz biznes.

Informacje dodatkowe:


Moodo to kobieca marka odzieżowa licząca sobie obecnie sieć 160 sklepów franczyzowych i własnych, e-sklep dla klientów indywidualnych oraz ponad 200-tu odbiorców hurtowych w Polsce, Czechach i na Słowacji. Moodo eksportuje kolekcje do Ukrainy, Białorusi i Rosji. Marka konsekwentnie od 2006-ego roku wychodzi naprzeciw potrzebom kobiet, które cenią możliwość wyboru swojego stylu między komfortowym casual’em a nieco bardziej awangardowym „fashion” szukając jakości w dobrej cenie. Strategia marketingowa marki oraz kolekcji została skonsolidowana wokół hasła „everyday fashion & classic” odzwierciedlającego charakter Moodo i jego misję - by ubierać kobiety na każdą okazję dokładnie wsłuchując się w ich potrzeby.