Nową twarzą obecnej kampanii marki Moodo została ANNA WENDZIKOWSKA. Popularna dziennikarka i aktorka zdecydowała się na współpracę, bo jak sama mówi ,,podoba mi się idea marki, która podobnie jak ja łączy różne style: bardzo kobiecy, elegancki z casualowym klimatem, nie zapominając o gorących trendach”. Dodaje również, że podoba jej się strategia marki i jej indywidualne podejście do klienta skoncentrowane na jego potrzebach.
Wiosenną kampanię ilustrują key visuale, które powstały w obiektywie doświadczonego fotografa młodego pokolenia - Michała Zielińskiego. Oddają one kobiecy i subtelny charakter kolekcji spójny ze stylem ambasadorki. Przełamują kobiecy wdzięk i łagodność klasycznych form dynamiką soczystych kolorów doskonale złapanych w kadrze aparatu. Łączą loftowy klimat z powiewem wiosennej scenografii przenosząc widza w inny wymiar.
Efekty sesji energetyzują i inspirują do modowych eksperymentów. W wiosennej odsłonie kampanii będziemy mieli okazję zobaczyć nieoczywiste połączenia sportowych elementów jeansowych spodni z eleganckimi koszulami, plisowanymi spódnicami, czy marynarkami. Zobaczymy Anię m.in. zarówno w szykownej office’owej odsłonie: marynarce zestawionej z cygaretkami i klasycznej, trapezowej sukience, jak i sportowej: w parce połączonej z marynistyczną koszulą i wygodnymi butami.
Trendy w modzie przenikają się i miksują a każdy sezon ma swoje must have’y. MOODO klimatem bardzo kobiece i klasyczne rozumie tą zależność doskonale. ujmując w kolekcjach to, co dla Klientek marki najciekawsze. Kolekcja już w lutym pojawi się w salonach marki oraz w sprzedaży on line www.moodo.pl .